Frakt & Returer

Leverans – Prenumeration
Blommorna skickas med Airmee och frakten är inkluderad i priset. Du ser i kassan om vi levererar till önskat postnummer. Leverans sker på torsdagar mellan klockan 17:00 – 22:00. Din prenumeration levereras i enlighet med din registrering hos oss. I de fall du som kund inte är hemma och inte kan ta emot din prenumeration från oss, ställs blommorna utanför din dörr. I tjänsten ingår 1 leveransförsök innan varan automatiskt returneras till leverantörens terminal. Om leverans till dörr inte är möjligt i enlighet med angivna uppgifter, om eventuell portkod eller motsvarande uppgifter som erfordras vid registrering för att leverera till dörren saknas eller felaktigt angivna, avsäger vi oss på Anna Wedin ansvaret för att blommorna levereras. Någon återbetalning sker då inte.

Leverans – Blombud Standard
Blommorna levereras till din dörr med Airmee för en avgift på 69 kr. Du ser i kassan om vi levererar till önskat postnummer. Leverans sker på vardagar mellan klockan 17:00 – 22:00. Ditt blombud levereras i enlighet med din registrering hos oss. I de fall du som kund inte är hemma och inte kan ta emot din blombudet från oss, ställs blommorna utanför din dörr. I tjänsten ingår 1 leveransförsök innan varan automatiskt returneras till leverantörens terminal. Om leverans till dörr inte är möjligt i enlighet med angivna uppgifter, om eventuell portkod eller motsvarande uppgifter som erfordras vid registrering för att leverera till dörren saknas eller felaktigt angivna, avsäger vi oss på Anna Wedin ansvaret för att blommorna levereras. Någon återbetalning sker då inte.

Om du önskar ditt bud samma dag som du lägger din beställning observera att denna beställning måste göras innan klockan 11.30.

Leverans – Blombud Express
Blombud express lämpar sig bra till dig som vill ha din leverans en speciell tid under dagen. Expressbud körs ut vardagar & speciella högtider under våra öppettider 08:00-17:00. Blommorna levereras till din dörr med Airmee för en avgift på 160 kr. Du ser i kassan om vi levererar till önskat postnummer. Beställning av Blombud Express måste göras dagen innan leverans, senast 14:00. Vid frågor: info@annawedin.se eller 0704881929.
Ditt blombud levereras i enlighet med din registrering hos oss. I de fall du som kund inte är hemma och inte kan ta emot din blombudet från oss, ställs blommorna utanför din dörr. I tjänsten ingår 1 leveransförsök innan varan automatiskt returneras till leverantörens terminal. Om leverans till dörr inte är möjligt i enlighet med angivna uppgifter, om eventuell portkod eller motsvarande uppgifter som erfordras vid registrering för att leverera till dörren saknas eller felaktigt angivna, avsäger vi oss på Anna Wedin ansvaret för att blommorna levereras. Någon återbetalning sker då inte.

PostNord My-pack
Detta fraktalternativ används för de leveranser som inte täcks av Airmee:s leveransområde. Fraktavgiften är 95 kr. Försändelsen är spårbar via länk som du får via sms eller mail.

Ångerrätt
Blommor är en färskvara och tyvärr finns det ingen möjlighet att skicka tillbaka blommorna om du ångrar ditt köp då distansköpslagen inte gäller varor som snabbt kan försämras.

För oss är det därför en självklarhet att du ska känna dig nöjd med din bukett. Om buketten inte skulle motsvara dina förväntningar ber vi dig därför att kontakta oss med en motivering samt bild på din blombukett så återkopplar vi inom det närmsta dygnet. Detta måste ske inom 2 dagar efter leverans.